Wednesday, March 14, 2012

Jangan Pandang Luaran...

Jangan lihat di luar aku kuat kerna aku lemah di dalamnya
Jangan lihat aku senyum di luar kerna aku sedih di dalamnya
Jangan lihat aku ketawa di luar kerna aku menangis di dalamnya
Jangan lihat di luar aku diam kerna aku memberontak di dalamnya

Jangan lihat luaran aku begini, menilai dalaman aku begitu. Walaupun
bersedih atas pemergianmu Mak, aku tetap berdiri, meneruskan liku2
hidup yang penuh dugaan ini. Disaat engkau telah tiada lagi  untuk mendengar, memahami, menasihati...dan meningati diri ini tentang kehidupan dunia...aku akan meneruskan cabaran ini, walau tanpa dirimu.

Tidak perlu aku katakan aku bersedih atas pemergian mu menemui sang Pencipta dgn menangis, meratapi....memperlihatkan kepada semua orang tentang kesedihan hati ini...cukuplah hanya aku, dan diriku saja yang tahu itu


No comments:

Post a Comment


Recommended Post Slide Out For Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...