Saturday, December 15, 2012

Morning sume...mesti sume tgh sedap2 bekpes kan... hujung2 minggu ni org dok umah tapi ros still kerja. bila lah nak merasa dok opis yg tak keja sabtu ahad...pastu bg gaji tinggi2 hhahahah...Insyallah....harap2 ada rezeki.

Tengah bancuh air teh pg td tetiba terngiang2 kat tinge "Sal nak air apa?" hmmm rindunya kat suara itu. Itulah arwah mak klu datang rumah dia pagi2... mesti dia bancuhkan air dr dlm bilik dia! jgn tak percaya bilik arwah mak siap ada sume kelengkapan dan air panas... mini fridge pun ada. Tp itulah...ros jenis tak brape suke minum air panas dulu. So klu mak tanya mmg jawab "takmolah makkk... sal nak air sejuk je" Kekdg mak wat gak air milo...pastu hulur biskut suruh cicah... nyum2...sonok bekpes ngan mak sambil gosip2....Opss milo tuk ros je...mak minum nescafe. Fav dia... tp start sakit tu, doc suruh elakkan minuman manis...sian mak.

Saat itu tidak akan berulang lagi... yg tinggal hanya kenangan... Al Fatihah wat arwah mak....
 
"Listening is just as important as talking ;) "
         rosalina-alyna.blogspot.com
Recommended Post Slide Out For Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...