Friday, March 22, 2013


Ni gambar lama.... tapi korang yg tengok gambar ni jgn ingat kitaorg ni mcm taksub sgt, sampai beria2 letak bunga penuh satu pusara. sebenarnya anak2 mak kan ramai. so memasing dtg bwk sikit bunga pun dah jadi penuh rumah mak ni. Dan sangat terharu bila abah dtg setiap jumaat! so abah akan cite hari sekian2...ada kakak2 yg dtg dia temankan jugak. Mak.... klu lah mak tahu apa kata hati abah kan....

Alhamdullilah.... raffiq ngan ecah dah hafal surah Al Fatihah. Jadi hari tu abah dgr dorg baca Al Fatihah tuk mak, abah senyum je..... Sekrg ni, raffiq tgh menghafal Ayat Kursi pulak... semoga dipermudahkan...Amin



Sent from Samsung tablet

No comments:

Post a Comment

Recommended Post Slide Out For Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...